خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/07 - 09:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
منصوری با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت انبار کالاها:

سازمان تعزیرات به موضوع گرانی موادغذایی در پی شیوع کرونا ورود کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید سازمان تعزیرات حکومتی باید با افراد سودجویی که در شرایط بحرانی به دنبال پر کردن جیب خود از طریق گرانی مواد غذایی هستند، برخورد کند.

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از افزایش قیمت مواد غذایی در روزهای اخیر، گفت: از آنجا که تقاضای مردم برای خرید برخی اقلام ماند ماسک، دستکش، میوه جات، سبزیجات و مواد پروتئینی به واسطه شیوع ویروس کرونا افزایش یافته، سوداگران وارد میدان شده و از این شرایط سوءاستفاده می کنند و به دنبال گران کردن کالاهای اساسی هستند.



دولت واردات گوشت را افزایش دهد



نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید با افراد سودجویی که در شرایط بحرانی به دنبال پر کردن جیب خود هستند برخورد کند، افزود: با افزایش تقاضا قیمت مواد غذایی افزایش می‌یابد اما دولت می تواند با واردات بیشتر مواد غذایی به ویژه گوشت از سوءاستفاده سوداگران جلوگیری کند.



مردم نگرانی درباره کمبود موادغذایی نداشته باشند



وی درباره هجوم مردم به فروشگاه‌ها برای خرید موادغذایی بیش از میزان مصرف، اظهار کرد: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا به عاملی برای سوءاستفاده تبدیل شده است، براساس گفته مسئولان ظرفیت تمامی انبارهای کشور تکمیل بوده و کالاهای اساسی موجود در کشور بیش از نیاز مردم است بنابراین مردم نگرانی درباره کمبود مواد غذایی نداشته باشند و به اندازه نیاز هفتگی خود خرید کنند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است با افزایش تقاضا، فروشندگان سودجو قیمت ها را گران می کنند که نباید این فرصت را برای آنها ایجاد کرد./



پاین پیام

  • کد خبر : 295660
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار